jag är riktigt jävla ledsen!

för den fantastiskt dåliga uppdateringen! Jag lovar er from nu så kommer jag uppdatera oftare! Varje dag! Så låt oss börja. I morgon så far vi till Jönköping där vi ska ha firmafesta! Hur kul som helst! Det är maskerad och min fantasi har sträckt sig så långt som till Kanin! Jag vet, men va fan, jag kan inte sånt här skit. Jag har ingen fantasi, men det jag dock har är världens största kanin puff på röven! Hihi, jag har sytt den själv och jag är stolt! Så som sagt åker vi, det är årets händelse, och det kommer vara så jävla perfekt. Jag hoppas verkligen på lite blixtrar och dunder, magiska under. Ni förstår vad jag menar, visst då?

Något som jag är jävligt nöjd med these days är min ögonbryn. Jag lät dem växa ut när jag kom till Sundsvall och fyra månader senare såg dem jävligt buskiga ut. Samantha, min räddare och hjälte. Hon noppade dem åt mig och helvete vad snygga dem blev! Jag brukar stå framför spegeln några minuter varje timma, stirra på dem och beundra. Jag vet det är ett udda beetende, men jag gillar dem jätte mycket.

Jag tar med mig min dator på resan för jag ska till Malmö sedan ifrån Jönköping och fira jul med familjen, så ni får uppdatering direkt från the road! Jo innan jag glömmer! Denice var här... mer info om det lite senare.


Tjao!!!


Kommentarer
Postat av: Sara

En liten flicka :)

Ebba.

2008-12-26 @ 23:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0