nyårs inlägg

Tjena! Här kommer ett inlägg direkt ifrån party nr 2! Vi är fullla och odrägliga, och vi önskar er alla ett gott nytt år! Glöm inte att jag fyller år också! eller ja efter tolv slaget. Nu är vi väldigt party och partyt är påarty, det va party nr 1 också förstår ni! Vi har sjukt jävla fräna glasögon som är asstora och det står 209 och dem blinkar i olika färger ! :D wowoow. Ha nu ett hjävligt gott nytt år allesammans coh så hörs vi i 2090! PUSS OUSS PISDS

ps vi åkte med någon som hette ahemd taxi dårå. och va jätte schysst han höll min drink! oh jkag fick ha min dirnk i bilen! :D han sa att jag var drottningen, eller att jag kunde blim, då sa jag, hörrö!!!! det är jag redan! han höll emd!

ds. PUSS


Kommentarer
Postat av: Crossdresser

Hoppas ni har lika roligt på ert party som vi har på vårat. Kolla gärna min sida för att se vad vi har för kläder på oss...



Gott Nytt År

2008-12-31 @ 22:26:09
URL: http://crossdresser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0