Make up store

Ja, idag så har vi då haft möte på jobbet. Det var trevligt och kul samtidigt liksom. Sen efter det drog jag och Amanda till stan och min plånbok blev emo när jag shoppade loss lite grann. Jag köpte ett rouge, en rougeborste och en sminkväska. Mycket fint, mycket fint! Nu sitter jag hemma och knaprar på salta pinnar, dricker gott vin och ser på sex and the city. I morgon så är det jobb absolut hela dagen, så Söndag blir det bara ett morgon pass och sen så är det även julmarknad på söndag, hur mysigt som helst! Jag älskar julen. På Söndag ska jag storstäda och då ska ja försöka hänga upp min enda julstjärna jag har.




                    

Kommentarer
Postat av: Rebban

Jamen Katarina! Nu säger jag såhär: att jag ska till julfesten, även om jag så ska paddla dit. Så vi ses då. Nu har jag 93 bok, och tre gånger till denna veckan ska jobbas. Sen massor sen, så jag kommer förmodligen dit :D Puss! <3

2008-12-02 @ 12:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0