Natt uggla...

Well, här ligger jag nu i min soffa, kan inte sova. Jag ska upp 6 i morgon, jajamänsan! Underbart. Klockan är snart 3, alltså ska jag kunna sova mig snygg på 3 timmar, lycka till kompis! Så en liten uppdatering i från Sundsvall dårå. Det är -2 grader här, för mig är det sjukt kallt, jag får ont i fingrarna liksom när jag går utan vantar. Det snöade för inte så längesedan, sen tror jag att det har regnat en natt, så då blev det is, alltså riktigt mycket is överallt. Så sen igår kväll började det snöa, så när jag skulle hem höll jag på att ramla på röven 10 gånger så halt det vart. Sen så kommer det snöa i morgon också sägs det. När det är sådant här väder så är jag helt fasinerad över mitt val av att bo uppe på ett fucking berg. Hur som helst, mitt kylskåp har typ diarre eller något, för det låter som en orolig mage gör. Mina grannar har damp, för dem håller på och hammrar och mög 8 på morgonen, vem gör något sådant? Sen så när dem inte hammrar så jufsar dem, jag tycker att dem ska byta säng, för den hörs väldigt mycket. Dem också btw. Får väl ge igen snart någon gång tror jag, det är på tiden.

I morgon är det möte med företaget, stor möte för VD:n ska hålla i det. Spännande. Älskar när alla säljarna är samlade, för jag tycker så bra om dem! Dem flesta i alla fall. Det finns ju vissa undantag. Sen på lördag är det dax för att krasha min lägenhet, det är inflyttningsfest på gång. Vi blir väl ett par stycken. Det ska bli kul faktiskt!  Nej nu ska jag kika på någon film och förhoppningsvis somna till den!

Tjing i stugan!

Kommentarer
Postat av: Malin

jag har en sak att säga - I feel ya! :P

nu går du upp alltså, och jag har varit uppe en timme.. är det OK? nej det är de fan inte! :P

2008-11-21 @ 05:56:56
URL: http://mynamee.blogg.se/
Postat av: Fröken Ostkrok

Hahah, tack :)

2008-11-21 @ 11:50:25
URL: http://minvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0