Gott nytt år!

Gott nytt år! Sådär två dagar försent. Men bättre sent än aldrig skulle jag vilja säga. Ja igår så fyllde jag år (1.1.09) då blev jag hela 19 år gammal. Ålders nojan börjar krypa fram nu. Hihi närå, skämt å sido. Det firades med god mat, tårta, dryck och snacks. Mina älskade vänner var här på besök och jag fick fina presenter. Jag har fotat massor, men som sagt jag har glömt min usb sladd i sundsvall.

År 2009 ska bli sådär perfekt. Det har varit en sjukt grym start på året. Min brorsdotter som jag varken sett eller pratat med på 1,5 år nu, Hon ringde, jag fick prata med henne och på Lördag ska vi äntligen få träffa henne. Jag är helt stört glad i hela kroppen, men samtidigt nervös. På Söndag ska jag tillbaka till Sundsvall. Det ska endå bli skönt. Jag älskar ju att vara i Malmö, men nu känns det som att, sådär ja, nu äre dax för hemgång! Nu har jag liksom gjort mitt här!

Nyårsafton var jätte skoj, jag ska berätta allting i detalj i morgon! Men nu, nu ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0