On the road

Jajemänsan we are on the road! Pappa kör jag har precis spenderat dem senaste 20 minutrarna genom att försöka installera hans jävla GPS som han inte förstår sig på. Jag lyckades! Jajemän! Jag är kung! Så nu far vi mot en annan stad, långt långt bort! Efter 1.5 år kära snokare, så ska jag äntligen få träffa henne. Min skatt! Tydligen kommer vi vara där om typ 2 timmar. Jag trodde att vi skulle komma hem någon gång i natt men icke. Vi är väl hemma senast ja, kanske vid 20.00. Sedan i morgon så far jag tillbaka hem till Sundsvall! Så ni som vill träffas and say your goodbyes i'm hemma typ vid 20.00 då som sagt. Japp nu blev det lite klyddigt. Jag har glömt mina hörlurar hemma, så nu måste jag våndas med att lyssna på pappas bullshit musik. Den är bullshit, på riktigt...det är sådan där utländsk hopp hopp musik. Ush. Inte HIP hop, utan verkligen en HOPP HOPP musik, man liksom hoppar till den. Svårt å förklara får väl visa er någon dag.


Later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0